Igår. Alltid steget efter

Igår var jag riktigt trött så jag somnade på golvet i mitten av vardagsrummet hos familjen Thor. Jag är med andra ord i Dannike och nu är det riktigt skönt att vara här och bara ta det lugnt.
Jag höll i flertalet lektioner igår, tror det blev 4 stycken för blandade åldrar. Det mesta gick jättebra, kanske för att det var fredag eller för att jag hade på mig läraroutfit :P Hade en gulvit randig klänning och en gul kofta över det. Den gula koftan hade jag bara på i skolan, passade inte på stan.

Fick jättemånga fina komplimanger från barnen och kollegorna vilket kändes skönt. Var lite rädd för att det skulle vara för mycket skolavslutning, men det kändes bra :)
När jag kom hem beställde jag en Sara - hon cyklade till mig. Hade lovat att fixa slingor i hennes hår och det gjorde jag. Hon köpte en ny hårfärg som hade en ny variant på lock där man skulle bryta av toppen utav flaskan. Tidigare har vi klippt och varit redo på att det ska spruta färg överallt och därför riktat flaskan mot papperskorgen eller området som ska färgas. Den här gången var Sara helt enkelt inte redo. Färg sprutade överallt i ansiktet på stackars Sara och i en båge över henne. Jag hittade färg på mig datorskärm, en utav mina högtalare, på bordet, på sängen, på golvet och på min lampa. Vi har lärt oss en läxa iaf :P
Genom att läsa lite på förpackningen från hårfärgen tog vi oss till en hemsida där man kan prova frisyrer och olika hårfärger på sitt ansikte. Blev lika fint som alltid, eller hur?

Med det vill jag önska er en skön dag ;)


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0