I Skolan

Sitter i skolan med den nya laptopen och försöker vänja mig vid det lilla tangentbordet. Skriver hälften så snabbt nu så kan inte påstå att jag börjar bli van. Tangenterna är helt annorlunda och jobbigare att trycka ner. Hoppas det bara är en vanesak. Sara har också köpt sig en liten laptop, dum Acer iofs. Jag och hon får ta och ha LAN med våra små datorer bara för att :P
Hade precis en dam(?) i klassrummet som förespråkade om Näktergalen - mentorsgrej. Hon vill att vi ska anmäla oss som faddrar för främst invandrarbarn som inte får umgås "vanligt". Man ska göra olika aktiviteter då och då, men främst ska man vara hemma hos antingen sig själv eller barnet. Citerar Pardis som sitter bredvid mig; "Jag skulle känna mig som en pedofil". Jag tycker främst att det är obehagligt att ta med någon hem, litar inte på vem som helst.
Bakom mig sitter Malin och sover lätt nu när vi har ytterligare en grammtiklektion.

Efter skolan blir det hem direkt för att sedan bege mig ut och jogga. Ska försöka ta lite situps eller något annat där jag får träna magen. Gjorde ca 10 situps med en situps-bräda för 4 dagar sedan och har haft träningsvärk sedan dess :P


Första bilden med den inbyggda webcamen - not so good

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0