I skolan

Skoldagen är över för idag, blev en 4 timmar effektiv skoltid. Känner mig riktigt trött efter alla diskussioner och efter att jag faktiskt försökt koncentrera mig. Nästa vecka ska vi (tydligen) ut på VFU och jag fick reda på massa viktig information som jag helt missat. Jag har varit ganska lugn och trygg i utbildningen på senaste men nu har jag blivit orolig. Kommer jag hinna allt och kommer det bli någon kvalité på det?
Skrev en observationsrapport ett par månader sedan som jag var skitsäker på att jag skulle få underkänt på eftersom den bara innehöll massa svammel, men nedu! Jag fick underkänt för att jag missat en punkt och inte för den låga kvalitén. Känns som att man klarar sig med nästan allt man lämnar in så det här ska nog gå det med.

Skolans dator = inga bilder + dryg dator i allmänhet

Skriver mer hemma om allt.. Sälen framförallt. Men nu ska det bli solarium, shopping och fika med Sara. Jag har inte särskilt mycket att shoppa med, men alltid kul att gå runt med min bestis :) Har fått mina böcker från adlibris också!! Bilder och massa annat sen :) Ha det skönt!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0