I Dannike finns det..

..blåmesar och koltrastar som sjunger och hoppar runt på altanen.
..solsken och grönska i luften.
..grannar som hälsar trots att de inte har en aning om vem du är
..inga som gapar & ungar som ställer till med "bus". (inga som smäller smällare!!)
..ett lugn som gör att Mixie trivs och dessutom kan gå utan koppel :)
..grönområden som faktiskt är rena.

Det finns så mycket mer här som inte finns i stan'. Jag gör mycket mer nytta här utav någon anledning. Jag har förvisso inte spenderat någon tid på skolan, men jag har sett till att hålla mig i form och orka hålla på med rengörings mjölk för ansiktet osv. Något som är extra bra är att jag går och lägger mig i tid. Jag la mig 23.30, efter promenaden med Mix. Sen så somnade jag inte förrän närmare 1eftersom jag bara pratade och pratade med Alex. Stackars pojken fick aldrig lugn och ro. Sara borde veta hur det är..är aldrig tyst när någon vill sova.

Just nu sitter jag med laptopen i knät och Mixie sovande intill mig. Alex kom precis tillbaka från sin joggingtur och ska hoppa in i duschen.


Jag & Mixie I Dannike (håller i kontroller i vänsterhanden för de som undrar)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gav igen i London;) Men jag tycker faktiskt inte att det är så jobbigt, bara att mmma och humma lite... Hopp hopp som bengt hade sagt;)

2009-04-03 @ 20:12:14





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0