Home Sweet Home

Har äntligen kommit hem nu. Vi började vår resa från Sälen ca 15.30 och var hemma 22.30. Vi stannade iofs och åt pizza i 1 timme. De tog fel på min beställning (2 gånger) så svårt kan det vara ibland. Har inte hunnit mycket mer än att packa upp sängsaker och leka med Mixie. Känner mig lite bortglömd utav henne, men jag antar att hon bara inte är lika glad som jag förväntat mig att hon skulle vara. Hon blir nästan gladare när jag är bara är borta över dagen. Kanske kändes det så för henne.. aja.
Har mycket kvar att packa upp och måste dessutom duscha. Åkte i några timmar idag och blev direkt in i bilen efter att ha omstrukturerat i bilen. Måste förbereda mig lite för skoldagen imorgon. Har trots allt litteraturseminarium (om en bok jag inte läst - än). Imorgon blir det bildspel och lite mer om Sälen. Tattar-stugorna hade ju inte internet :(

Hoppas ni haft en skön påsk o är taggade inför skolan ;) Puss puss

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0