Givande

Nu har jag spenderat två timmar (grammatiklektionen) på att läsa bloggar och annat skvaller. Ska sammanfatta för er som inte orkar läsa skvaller själva:
* Chris Brown nekar till att ha misshandlat Rihanna och hon har träffat någon ny (redan).
* Lindsay är hatad av alla..(inget nytt?)
* Zach Braff fyller 34 idag! :)
* Linda Rosing och Hugo varade inte länge (surprise, surprise..) 15 års skillnad är väl inget?

Har mer på lager, men det var väl det roligaste. För er som vill veta skvaller kring mina vänskapskretsar så bjuder jag på lite här då ;)
* Sara ska på date
* Annika ska medverka i en buggtävling, kanske kommer den hon håller kär att vara där ;)
* Sälen på torsdag för mig + alex o familj.
* Berina (kommer ni ihåg henne?) har gift sig med en bosnier och de bor ihop. Hon planerar att öppna en sminkaffär.
För att avsluta mitt skvaller-inlägg får ni det mest givande skvallret här, så läs noggrant!!
* Mixie är lite för intresserad av grannhunden. She's got the hots for him ;)

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Becka

1. No shit?

2. No shit?

3. Intressesmurfarna hoppar

4. Linda Rosing och vem?



5. Misstänkte det

6. Ooooh!

7. Yay!

8. Hoppsan? Oväntat men ganska väntat ändå.

9. Se upp. (What can make you move?)

2009-04-06 @ 11:43:42
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0