*Gäsp*

Igår kväll la vi oss runt halv elva. Jag var så trött hela dagen igår att jag inte ens orkade gå ut med Mixie. Hon hade iofs varit ute 1 timme innan vi skulle lägga oss, men jag tar alltid ut henne precis innan jag somnar. Alex vägrade gå ut eftersom jag tar alltid "nattpromenaden" så han sa: "Då går du ut med henne om åtta timmar. Jag sätter alarmklockan". Dum som jag är tänker jag att jag kommer va pigg och taggad att ta en promenad då. Jag vaknade upp vid 7 och tog på mig en blandning utav Alex och mina kläder. Skjortan knäppte jag så att en knapp längst ner blev ensam. Jag såg galen ut och jag gick vingligt. Som tur var varade inte promenaden längre än 15 min och jag träffade inte på någon (så vitt jag minns).
Jag och Mixie gick in igen och la oss i sängen, men jag kunde inte somna. Jag har legat halvvaken i 4 timmar och resultatet kommer bli som igår - dödstrött.

Måste snart ta och byta om och gå ner för att äta frukost. Alex har varit vaken i några timmar eftersom den djäveln fick fortsätta sova så det är inte mer än rätt att han gör frukosten :P Får se vad vi hittar på idag i solen. Jag hoppas ni håller er utomhus och njuter utav vädret. Puss på er!

Nyvaken och sitter i Andreaz rum. Fina planscher bakom mig, right? :P

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0