En typisk dag på Hulta..

Jag glömde nämna i söndags hur jag verkligen blev påmind om varför jag inte passar in här. En ca 50 pers (alla invandrare) stod utanför i klungor och bara "hängde", ungar rullade runt på marken eller slogs, något gäng sparkade på fotboll som hamnade på bilar (vindrutor främst), ett gäng zigenare som rullar ner en 2 meter frys/kyl på en kundvagn nerför backen och som pricken över i står polisen nedanför höghuset (nedanför mitt fönster).

Varför kan inte bara mina föräldrar ta och köpa första bästa hus? Det har redan gått tre år och fortfarande är inget bra nog eller prisvärt nog. De områden som en gång var bra har tydligen också försämrats (källa: Becka ;)). Fast allat känns bättre än Hulta i princip.

Har pluggat lite idag, men har sjukt mycket kvar. Har bara "planerat" 2 utav 6 lektioner so far. Dumma top model och guitar hero som stört mina studier. Det är inte mitt fel att de är så lockande. Nu ska det snart bli How I met Your mother också! :) Gick med mix ute i skogen innan, så fint med vitsippor överallt :) Take a look..


Sådan matte sådan hund.. ?

Mix får säkert massa dumma fästingar just i det ögonblicket jag tar kortet ;)

Kommentarer
Postat av: Becka

Enligt mig förbättrats, bara så du vet.



Och vadå sådan matte sådan hund? Ninjor?

2009-04-29 @ 15:47:46
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0