En lördagsmorgon

Alex väckte mig idag igen efter hans promenad med Mixie. Jag tog mig upp ca 10.30 och gick ut på min joggingtur. Har joggat i 1,5 vecka än så länge och förhoppningsvis fortsätter det såhär :)
Solen skiner fortfarande i Dannike och planerna för dagen är att hålla sig utomhus. Det här är min sista dag ute i buschen eftersom jag ska hem till Borås någon gång också.



Igår fick vi vänta 1,5 timme på Alex far på Sjöbo. Vi fick se ett ungt par med tre barn och deras famor/mormor. Såg jättetrevligt ut när de gick först och höll varandra på rumpan med mormor/farmor bakom dem. Sen var det någon turk-familj som bestämde sig för att stå en stad ifrån varandra och ropa istället för att prata som vanligt folk. Men nu ska jag inte vara den som är den. Vädret var skönt och det fick vi iaf njuta utav.


Alex sitter och nördar med min ASUS och Mixie ska som vanligt sitta i hans knä. Vi får nog ta och röra oss utåt nu. Ha det skönt :)

Kommentarer
Postat av: Becka

Hehe, stå en stad ifrån varandra.

2009-04-04 @ 14:01:30
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0