En evighet

Har varit ett tag sedan jag skrev sist. Känns som att jag varit ifrån bloggen i flera veckor. Igår bröt jag ihop och var deprimerad. All brist på sömn, stress och jobbigt i skolan tog kål på mig så jag gav upp. Stackars Alex fick dras med gnälliga mig under vår 4årsdag som vi firade genom att äta på restaurang. Jag fick ett jättefint halsband utav Alex som han kämpat med att välja ut. Fick inte en bättre bild än det här:


Vi var på Oliven, båda uppklädda och hungriga. Maten var otroligt god, precis som jag förväntat!
Tidigare på dagen gick jag runt i "pyjamas" eftersom det var världsboksdagen. Min avdelning på praktiken hade bestämt att de skulle läsa böcker hela dagen och komma till skolan som att de inte behövde gå hemifrån på hela dagen, klädda i mjukiskläder eller pyjamas. Jag var inte såpass modig, men det blev fluff-tofflor och min Hello Kitty velour hoodie :)


Hela dagen gick åt att vara med Alex och ha mysigt. Vi avslutade vår kväll med att gå ut och vara akrobater. Vi hjulade, stod på händer och gjorde kullebyttor - toppenkul! :)
Får uppdatera lite om dagens dag senare! Take care for now..


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0