Det är onsdag idag

Har behövt påminna mig själv flera gånger idag om att det är onsdag och inte fredag. Jag är så van vid att åka till Dannike på fredagar och att se fram emot ledighet att dagen i ära har blivit en fredag för mig. Jag är ledig fram tills måndag så det blir en långhelg :)
Kom precis in från en promenad med Alex & Mix. Det är grymt kallt ute - inget jag räknat med när jag tog på mig min jeansjacka. Som tur är var Mixie effektiv och det blev en kortare promenad. Får ta igen det med en längre ikväll med mysbyxor och jacka på.

Alex sitter just nu och spelar Mirror's Edge. Vi kan inte komma på mycket mer att göra och till slut är vi båda irriterade. Därför sitter jag här och skriver blogg, är sur och trött. Sov mina 8 timmar inatt som tydligen inte gav något :( Får hoppas på att Dannike har bra effekt på mig som det vanligtvis har.


Promenaden med Mixie i vårmörkret. Jag frös och Mixie did her thing. Hon brukar gräva/krafsa efter hon utrföt ett behov, extra roligt är det när hon snurrar samtidigt som hon krafsar vilket leder till att hon krafsar åt fel håll :P

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0