Brr... skönt att vara i värmen

Det märks tydligt att det fortfarande är vår när man är ute på kvällarna. Jag var ute på en promenad med Ajli och Anka i en timme. Dum som jag var tog jag bara på mig en hoodie och mjukisbyxor. Händerna var lika rosa som min tröja när jag kom hem, svinkallt! Jag fick iaf lite motion och Mixie fick sig en ordentlig promenad :)
Har sedan jag kom hem vart hos mormor och morfar. De blir så glada när jag och Mixie kommer förbi och de uppskattar verkligen att jag pratar mycket. Inte många som gör det ;) Sedan så ska morfar alltid veta bäst och föreläsa om allt, men det får man tåla!

Imorgon har jag bestämt mig för att jag förtjänar sovmorgon så då blir det återsamling från grammatikföreläsningen klockan 13 och slutar skoldagen klockan 15. Det ska bli information om englandsresan vi ska göra i höst, kul! Är iofs inte så taggad på det hela eftersom det är jobbigt att få kontakt med en skola i Birmingham. Inte ofta jag kan kontakta någon och fråga "I have an assignment so I wonder if I could just watch the kids while you teach?". Låter knasigt, men det ska nog ordna sig det med :)
Sedan blir det halvdag med Sara!! Är hur taggad som helst. Vi ska gå runt på stan (shoppa), sola och förbereda inför kvällen. Någonting spännande händer imorrn, till och med jag tycker det!!

Får ta och värma mig en panpizza nu, mums! Ha det mysigt i värmen :)


Så fint kan det se ut här på Hulta - blunda för ghetto-garagen

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0