April April?

Jag har aldrig varit den som gillar att skämta på en speciell dag utan det sker hela tiden. Tycker faktiskt 1a april är en rätt så jobbig dag eftersom man vet inte vem som försöker lura en. Sitter i Dannike just nu och kollar på Two and a Half Men med Alex bredvid mig som pluggar programmering. Mixie ligger i mitten av soffan och sover i solens sken. Idag är första dagen för i år jag har på mig shorts, såpass varmt var det i Borås :)
Fick föresten min Asus mini PC igår så nu har jag äntligen en BÄRBAR laptop :) Fick också hem Lips som jag velat ha ända sedan det kom ut! Har provat det idag, finns massa låtar med Rihanna, Tha Rasmus, The Fray och annat bra :) Är stolt över att jag hamnade ett på den globala listan :D
Alex väntar på att jag ska skriva klart nu så får uppdatera lite mer senare. Ha en skön kväll allihop!


Lips - globalt resultat :)


Jag med min nya älskling ♥


Posade lite med en halvsovande Mixie, världens bästa hund!


Tog en bild precis innan jag kopplar in kameran för att lägga över bilderna. Lite jobbigt med solen som skapar skuggor, men när den äntligen är här tänker jag inte klaga!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0