Ännu en dag i Nevernevereland

Då sitter man i Alex vardagsrum i Dannike. Solen är på andra sidan huset så idag slipper jag få den i ögonen. Hade nog föredratt att ha den på mig nu när det inte är så varmt i luften. Ska faktiskt bli skönt väder nästan hela veckan ut. Jag kollade upp Borås igår och då såg det bra ut fram tills på söndag, då jag kommer hem. Självklart ska det bli tråkigare väder då..
Har skola på måndag igen, drygt och onödigt att ta sig dit för en föreläsning, men jag vill ha mina poäng och då måste man.

Vaknade 11.30 idag utav Alex & Mixie som kom in i sovrummet efter morgonpromenaden. Efter många om och men gick Alex ner för att göra frukost till oss och jag tog på mig joggingkläder. Jag åt mackor och begav mig sedan till Dannikes elljusspår. Det blev ca 2,6 km med bäst tempo hittills. Jag föredrar egentligen att springa på "vanliga" vägar eftersom det inte går upp och ner hela tiden utan är mer raksträckor. Inte bra att springa jämte vägen här nere dock eftersom jag brukar blunda lite när jag är riktigt trött och då tenderar jag att springa i sicksack :P
Hoppade in i duschen efter att ha strechat och sitter nu med datorn i knät och fikar med Alex. Han pluggar programmering igen. Boken han programmerar efter har hans lärare skrivit - alla lärare gör tydligen så på chalmers. Måste vara skitsmart att man nästintill tvingar folk att köpa ens böcker och tjänar massa extra på det!

Får se vad vi hittar på senare, men snart blir det ut med Mix. Hoppas ni har en skön dag i solen.



Vet inte om stadsparken är såhär vacker än, men snart blir det att njuta utav vädret där. Puss på er

Kommentarer
Postat av: Becka

Fin bild! :)

2009-04-02 @ 20:03:41
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0